W każdej sali warsztatowej znajdują się lustra na kółkach – mogą służyć jako element dekoracji lub zostać schowane. 

Dodatkowo w ramach wynajmu możemy zapewnić:

  • Krzesła (160 sztuk)
  • Stoły:
    • 4 stoły prostokątne – 180 cm x 90 cm
    • 5 stołów okrągłych – średnica 120 cm
    • 3 stoły owalne
    • wieszaki na okrycia wierzchnie
  • Podest – scena o wymiarach 5 m x 2,5 m x 0,4 m (tylko w Sali Balowej) 
  • Zaplecze zamykane na klucz (w celu przechowania sprzętu)

Każda z sal wyposażona jest w sprzęt nagłaśniający z możliwością podpięcia laptopa, tabletu, telefonu komórkowego.

Oświetlenie imprezowe – dodatkowe:
• 1-metrowe listwy przypodłogowe LED RGB (6-8 sztuk)
• 4 mocne lampy typu PAR RGB LED
• 2 lampy typu SPOTLIGHT

Na potrzeby dostaw można wjeżdżać na płytę Rynku Głównego w godzinach 23:00 – 9:30.

W przypadku konieczności wjazdu o innej porze należy uzyskać zezwolenie na wjazd i postój.
W tym celu należy wypełnić wniosek i uiścić opłatę w Urzędzie Miasta Krakowa. Opłaty mogą być różne w zależności od typu pojazdu i celu wjazdu.
W przypadku cateringu autem do 3,5 t wynosi ona 100 zł + VAT (jeżeli wniosek złożony jest odpowiednio wcześniej).

W budynku znajduje się winda – jej wymiary to ok. 1,1  x 1,15 m, drzwi do windy mają szerokość ok. 90 cm.

Udostępniamy zaplecze w celu złożenia sprzętu i dekoracji oraz przechowywania ich do momentu wywiezienia.

Po uprzednim uzgodnieniu możemy udostępnić obiekt w następujących porach w celu:

  • Przywiezienia i złożenia sprzętów i dekoracji oraz ich rozmieszczenia w salach:
    • od 6:00 do 9:30 w dniu wydarzenia, jeżeli w noc poprzedzającą wynajem sale będą zajęte
    • od 23:00 do 9:30 w nocy przed wydarzeniem, jeżeli pomieszczenia będą wolne
  • Wywiezienia sprzętu i posprzątania dekoracji – od 23:00 w dniu wynajmu do 9:30 dnia następnego.

Abyśmy mogli przygotować wycenę, daj nam znać, jaki termin i
sale Cię interesują lub jaki jest charakter wydarzenia, które planujesz –
potwierdzimy dostępność, przedyskutujemy potrzebne doposażenie i podsuniemy
nasze pomysły na satysfakcjonującą organizację.

Wycena obejmuje:
• Wynajem pomieszczeń – w dowolnej aranżacji
• Koszty zużycia energii
• Ochronę – obowiązkową w przypadku imprez nocnych

W cenę wliczone są również:
• Wyposażenie dodatkowe
• Dodatkowe oświetlenie i nagłośnienie
• Udostępnienie zaplecza do przechowania sprzętu i dekoracji